Zapraszam do Torunia

Toruń to piękne miasto - tak stwierdziłam po wekendowym wypadzie na starówkę!!! Oto panorama mojego miasta.




Bulwar Filadelfijski, a tu same atrakcje, między innymi:

-rejsy statkiem zarówno wzdłuż Wisły jak i na drugi brzeg, my pozostałyśmy na brzegu










- kotwica



- można polatać balonem- to dla odważnych




- na starówce można pogłaskać osiołka :-)




- duma naszego miasta. Tuż za pomnikiem widać ratusz. Można wejść na jego wieże i podziwiać widoki.



- Flisak - czyli ten co wyprowadził z Torunia żaby



- i nasza sławna fontanna, która ma różnokolorowe światełka, a około 21.00 można przy niej posłuchać muzyki.






Jest jeszcze wiele innych ciekawych miejsc i pięknych zabytków do obejrzenia w Toruniu!!!!Przyjedzcie i zobaczcie sami naprawdę warto!!!!!Pozdrawiam serdecznie!!!!

4 komentarze:

  • Florentyna | 23 sierpnia 2010 18:53

    Warto!
    Byłam dwa razy, ale z pewnością jeszcze wrócę;-)
    Piękne miasto.
    Pozdrawiam.

  • Peninia / Gosia | 24 sierpnia 2010 06:40

    Wspaniałe fotografie:)Może kiedyś będę miała szansę zwiedzić Toruń:)Pozdrawiam!

  • Darsi | 24 sierpnia 2010 08:34

    Twój Toruń słynie Kasiu z tego, że jest przepięknym miastem. Niestety nie miałam przyjemności go odwiedzić, ale na pewno kiedyś nadrobię tę poważną zaległość :) Śliczne zdjęcia. Buźka.

  • Margot | 28 grudnia 2012 15:09

    Toruń piękne misato. Miałam okazję podziwiać jego atmosferę i zabytki jedynie z okna samochodu i oczyma duszy słuchając barwnych opowieści koleżanki,która zachwycała się piernikami i słynną pierogarnią w rynku :) Mam zamiar zawitać do Twojego miasta jak synek nieco podrośnie. Twoja pociecha prześlicznie pozuje do zdjęć, zwłaszcza na fotce z osiołkiem - mistrzyni :)))

Prześlij komentarz