Wycieczka do Sommerlandu

Ostatnio wybraliśmy się ze znajomymi do tutejszego Sommerlandu. choć zwolenniczką takich uciech nihttp://www.blogger.com/img/blank.gife jestem to czego się dla dzieci nie robi. Pomysł, wykonanie i organizacja całego parku rozrywki rewelacja! Dla odważnych kolejki, dla lubiących sport - trampoliny, kajaki, rowery wodne, wspinaczki, a dla lubiących pływać - super baseny!!!

Zaczynamy od kolejki - ja nie spróbowałam i nie żałuje he he. Wrażenia podobno niesamowite, ale uczucie towarzyszące przejażdżce nie dla mnie...

\\




Kolejka numer 2- też nie spróbowałam. Podobno wrażenia całkiem całkiem :-)











Na kolejkach swoich sił próbował mój małżonek z kolegą, a ja na mniej ekstremalnych urządzeniach z Natusią :-)






Była też i trampolina :-)



oraz wycieczka po dżungli





Było tez i trochę zabaw w wodzie - mama stała na brzegu bo nie wzieła stroju kąpielowego....








pokazy skoków do wody brrrr....








I na koniec brrr- tez nie spróbowałam- podobno wrażenia niesamowite....





I nie wiem czemu dałam się namówić na niby coś niepozornego....Na samą myśl brrrrr...Zresztą widać po mojej minie ( chyba już za stara jestem na takie uciechy :-)))) Do góry na dół, do góry na dół...a z dołu wyglądało to tak przyjemnie.









To dosłownie 1/4 z całego kompleksu.Dla mnie najbardziej odpowiednim był spływ czymś na zasadzie pontonu, ale bardziej masywniejszy :-) Spokojnie, bez większych uniesień :-) I najważniejsze, że maluszki też znajdą coś dla siebie. Ciągle im mało, bynajmniej mojemu maluszkowi....a można korzystać tam ze wszystkiego do woli! Pozdrawiam i do następnego postu!!!











































9 komentarze:

  • Ania | 17 sierpnia 2011 14:02

    Ale świetna wycieczka. Zazdroszczę szczerze.
    Też kiedyś byłam w takim parku i bawiłam się świetnie.

  • Szydełkowe czary-mary | 17 sierpnia 2011 14:11

    Widać że bawiliście się fajnie , ja raczej z żadnej z tych atrakcji bym nie skorzystała .

  • Koza domowa | 18 sierpnia 2011 13:28

    Ależ świetna zabawa musiała być! :D Super zdjęcia!

  • Unknown | 28 sierpnia 2011 19:07

    udany dzien :):)atrakcja na dlugo pozostana w pamieci, pewne !! :)

  • Asia-majstruje | 3 września 2011 19:35

    Jednym słowem moc atrakcji :)

    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam!

  • Unknown | 31 października 2012 16:41

    Kasiu, u Ciebie naprawdę czary :) Piękne i bardzo przytulnie :) dziękuję za udział w mojej zabawie :) Pozdrawiam ciepło :)

  • Koraliki Beaty | 3 grudnia 2012 18:43

    Kasiu juz jakis czas temu przejrzalam bloga ale z przyczyn oczywistych nawet nie zdazylam nigdzie nic skomentowac bo czasu na net mialam malo :) wycieczka widac,ze udana byla a teraz czekamy na nowe posty i tworki :P

  • Peninia / Gosia | 5 grudnia 2012 21:52

    Kasiu cudowne zdjęcia -musiało byś wspaniale!!!Ślę grudniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

  • Crypto Phone Support | 21 grudnia 2018 07:00

    Are you unable to open Binance wallet app in iOS and Android? Are you looking for the best solutions and remedies to fix such issues? You can reach the trustable source by dialing Binance support number at 1888-764-0492 and get in touch with the professionals immediately. They are active round the clock throughout the year for guidance. They Binance support team provide the best possible solution so that you can easily follow the steps and procedures. They give their 100% efforts to impress users with their valuable Binance services.Visit website:-http://www.cryptophonesupport.com/exchange/binance

Prześlij komentarz