Paczuszka

W piątek kiedy wróciłam z pracy czekała na mnie dość duża koperta. Całkowicie się nie spodziewałam!!! Okazało się, że to prezenty od Ani , które wygrałam w jej candy!!! Dostałam ślicznego śpiocha aniołka, który już siedzi sobie dumnie w pokoiku mojej Natalki oraz książkę - moje marzenie!!! Aniu dziękuję Ci ślicznie raz jeszcze!!!! Oto prezenciki od Ani:







A co poza tym? Wolne powolutku mija. Troszkę poleniuchowałam i "porobótkowałam". Zachciało mi się szycia. Ponieważ maszyna nie działa pozostały tylko rączki. Ptaszki widziałam już na wielu blogach więc nie jest to nic nowego....





Pozdrawiamy serdecznie i dziękuję wszystkim za pomoc w sprawie zacisków do linek :-))). Dziękuję również za wszystkie komentarze i odwiedziny!!!


9 komentarze:

  • Darsi | 3 maja 2010 12:15

    Pozdrawiam Kasianatku i gratuluję ślicznego prezentu - wiem ile radości sprawiają te książki :) U mnie majowy weekendzik pomału dobiega końca, pierwsza tura gości pojechała, czekam na jeszcze jedną ;) A jutro już na luzie zabiorę się do szyciaaaa bo brakuje mi go bardzo, a pogoda wybitnie mu sprzyja - u nas deszczowo i paskudniacko :)Miłego dnia!

  • Darsi | 3 maja 2010 12:17

    Nie doddałam, że ptaszynki piękne, ale jak pisałam komentarz to jeszcze zdjęć nie było ;) Wy dziewczyny również wyglądacie cudnie!

  • reni | 3 maja 2010 13:11

    śliczne prezenty...a ptaszki cudne

  • Atena | 3 maja 2010 18:11

    Gratuluje wygranej.
    A ta ksizke tez mam, jest swietna.
    Pozdrawiam

  • psianka | 3 maja 2010 20:52

    Gratulacjeeee!:-)Noo i...'Czary-Mary'...heh...
    i wygralo sie wspaniale Candy,wygralo...Ja tez chceeee!:-)
    Moze mi sie kiedys uda:-)
    Niedlugo musze pomyslec o moim wlasnym...
    Sliczne Kobietki Jestescie.Bardzo mi sie podoba to Wasze wspolne zdjatko:-)
    A ptaszki reczne maja wieksza wartosc,niz 'maszynowe'-sa naprawde...odlotowe!
    Pozdrawiam ciepluteczko-psiankaDK

  • Monika Madejek | 4 maja 2010 20:06

    Ależ jesteście do siebie podobne! I jakie piękne:)
    Ptaszki cudne-uwielbiam taki naturalne twory.
    A jeśli chodzi o aniołka, o którego pytałaś, zostawiam adres-szufladaduszy@wp.pl.
    Buziaczki na miły wieczór*

  • cyrylla | 4 maja 2010 21:54

    Ale teraz będziesz szyć ! Już czekam na wyniki.
    Zdjęcie z córeczką urocze :-)

  • Gazynia | 6 maja 2010 16:41

    śliczności wygrałas:)
    Ptaszki są śliczne, i jak ładnie wykonane:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

  • Marzena | 6 maja 2010 17:04

    Ech nie wiem czy też komentarz się zamiescił czy też nie więc jeszcze raz piszę,że gratuluję i pozdrawiam :P

Prześlij komentarz