Dla wielbicieli kotków

Wczoraj wieczorem zaczęłam, a dziś skończyłam. Miałam ochotę na szycie :-)Jako upominek dla pewnych dziewczynek zrobiłam z filcu kotkowe zakładki. Muszę zaznaczyć, że są dwustronne :-)))







I jeszcze pytanko głownie do osóbek, które robią biżuterię- zamówiłam z neta różne akcesoria m.in. zaciski do linek. Oto one:




Jestem jeszcze w tych sprawach laikiem więc proszę Was o pomoc. Albo ja czegoś tu nie rozumiem. Zaciskam z jednej strony linki i ok, a z druga stroną czy nie potrzebuje jakiejś zapinki? zamawiałam w sklepie qunszt, ale nie widziałam tam innych zacisków do linek. Będę wdzięczna za wszystkie wskazówki...

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje Wam za wszystkie komentarze!!!!

9 komentarze:

  • arsarnem | 28 kwietnia 2010 12:20

    milutkie zakładki ja tez czasem kupuje w qunszcie:) co do zacisków to zawsze robiłam naszyjniki bez ich użycia moim zdaniem mozesz zaciski zamontowac po obu stronach a następnie do jednej z nich dodac zapięcie np takie
    http://qnszt.pl/catalog/16/1995_zapiecie_skrecane_ozdobne.html
    bo w tym zapięciu mozesz delikatnie odgiąc drucik i założyc przez kółeczko w zacisku:)pozdrawiam!

  • kasianat | 28 kwietnia 2010 14:36

    Dziekuje Arsarnem- ale mi rozświetliłas czarną dziure w moim umysle ha ha!!!Już chyba wiem o co chodzi, ale czemu ja na to nie wpadłam!!!!dziekuje

  • psianka | 28 kwietnia 2010 17:06

    Ja tez z tym mialam do czynienia nie raz,wiec gdy zakladam takie koncowki np.na rzemien do jednej z nich moge np zamontowac 'haczyk',potocznie zwany 'esem' na koleczku,lub koleczka do obu a potem wysuwane zapiecie,jakiegokolwiek ozdobnego typu...
    Kasiu mozesz to u mnie zobaczyc na stronce i w sklepiku www.trolles-galleri.dk
    A KOTY SA...BARFDZO KOCIE:-)))
    CUDKI-MIODKI:-)))
    Pozdroweczka-psiankadk

  • Jagna | 28 kwietnia 2010 17:28

    Śliczne zakładki :)
    Ja przez takie zaciski przekładam linkę (przez to kółeczko na końcu, tak, że tworze maleńką łezkę na końcu :) ma to taki plus, ze linka jest dwukrotnie przeciągnięta przez zacisk i na pewno się nie zerwie :)

  • Peninia / Gosia | 28 kwietnia 2010 21:37

    Prześliczne zakładeczki wykonałaś:) Urocze:)

  • Unknown | 28 kwietnia 2010 22:44

    Przesympatyczne kociaki:)

  • Darsi | 29 kwietnia 2010 08:57

    Fantastzczne zakładeczki, na pewno kogos bardzo ucieszą :) Odezwę się wkrótce na maila Kasianatku...w wiadomym celu ;-b Buziaczki!

  • Zula | 30 kwietnia 2010 11:07

    Świetne kocie zakładki :)

  • Anonimowy | 2 maja 2010 08:11

    Na filcowaniu się nie znam, ale zakładki bardzo mi sie podobają :)

Prześlij komentarz