Bierzemy sie do pracy!!!!

I po świętach.....Teraz ostro ruszamy do pracy!!!W głowie mam już kolejne pomysły, ale musze jeszcze skończyć coś co miało być dla mnie na święta. Leży sobie tak biedak w kąciku i patrzy na mnie. Mowa o moim króliku- już na 100% ostatni. Dzisiaj już sobie to obiecałam, że go wykończę.
Poza tym dostałam piękny prezent od Cyrylki. Jeszcze przed świętami udało nam się wymienić - ale o tym szerzej w następnym poście.
Jeszcze przed świętami zrobiłam na zamówienie kolejne zakładki Hello kittowe. Wzór wykorzystałam z torebki, którą już kiedyś pokazywałam.Torebkę robiłam bardzo gruba włóczką, a zakładka jest robiona dość cieńką. Reszta to pomysł własny.






Zapomniałam dodać, że tył zakładki jest podszyty białym atłasem. Musicie uwierzyć na słowo bo zapomniałam zrobić zdjęcie!

Pozdrawiam serdecznie i dziękuje ślicznie za wszystkie życzenia!!!!

4 komentarze:

Prześlij komentarz